TR
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
TR
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
TR
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

#Koton

Qatar News - Koton haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Koton haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

KOTON EV KADINLARI PROJESİ İLE KADINLARA DESTEK OLMAYI SÜRDÜRÜYOR Haber

KOTON EV KADINLARI PROJESİ İLE KADINLARA DESTEK OLMAYI SÜRDÜRÜYOR

Kadınların ekonomik ve sosyal hayata katılımını destekleyen çalışmalarıyla sektöründe öncü rol üstlenen Koton, “Ev Kadınları Projesi” istihdam modeliyle kadınlara iş olanağı yaratmaya devam ediyor. Koton Yönetim Kurulu Üyesi Gülden Yılmaz, projede yer alan ev kadınlarıyla kahvaltıda bir araya geldi. Ev Kadınları Projesi’nde çalışan kadınlarla Koton Yönetim Kurulu Üyesi Gülden Yılmaz’ın bir araya geldiği buluşmada, kadınların projeye dahil olma süreçleri, projeyle birlikte hayatlarında yaşanan dönüşümler ve kariyer gelişimleri ele alındı. Katılımcılar, hem ekonomik bağımsızlık kazanmalarının hem de sosyal hayatın içinde daha görünür olmalarının kendilerine kattığı özgüveni dile getirdi. Kadınlara Esnek ve Erişilebilir İş Olanakları Koton, 30 yaş üstü kadınlara yönelik olarak geliştirilen “Ev Kadınları Projesi” kapsamında, evdeki sorumlulukları nedeniyle tam zamanlı iş yaşamına katılamayan kadınlara esnek bir çalışma modeli sunuyor. Kadınlar, kendilerine en yakın Koton mağazasında haftada 3 gün 5’er saat - 5 gün 3’er saat veya full time olarak kendi yaşam tempolarına uygun şeklde çalışma olanağına sahip oluyor. Projede 34 ilde, 89 Koton Mağazası’nda 159 kadın aktif olarak çalışıyor. Kariyer Eğitimleriyle Bireysel Gelişime Destek Proje çalışma hayatında ilerlemek isteyen kadınlara kariyer olanakları da sunulıyor. Kadınların ekonomik ve sosyal hayatta güçlenmesi için çeşitli eğitimler ve kariyer gelişim destekleri sunuluyor. Kariyer yolunda yarı zamanlıdan tam zamanlı çalışmaya geçiş hakkı tanıyor; böylece sürdürülebilir ve gelişime açık bir istihdam modeli oluşturuluyor. Etkinlikte konuşan Koton Yönetim Kurulu Üyesi Gülden Yılmaz, projenin yarattığı etkiyle ilgili şu ifadeleri kullandı: “Koton olarak, ‘Yaşama Saygı’ manifestomuz doğrultusunda, topluma ve insana değer katmayı hedefliyor, toplumsal cinsiyet eşitliği çalışmalarına özel önem atfediyoruz. ‘Ev Kadınları Projesi’, kadınların ekonomik ve sosyal anlamda güçlenmesini amaçlayan çok değerli ve örnek bir uygulama. Bugüne kadar 600den fazla kadını iş hayatına dahil eden projede bugün 34 ilde, 89 Koton Mağazası’nda 159 kadın çalışıyor. Onların hayatlarında gerçek bir fark yaratmaktan büyük mutluluk duyuyoruz.”

Koton, Global Büyümesiyle Dünya Basınında Haber

Koton, Global Büyümesiyle Dünya Basınında

Business of Fashion, Koton’un 32 ülkede 207 yurtdışı mağazaya ulaşan küresel büyümesini, “cesur ve stratejik bir başarı örneği” olarak tanımladı. Global moda endüstrisinin en saygın yayınlarından Business of Fashion, “How Turkish Brands Conquered the Rest of the World” başlıklı özel dosyasında, Türk hazır giyim markalarının dünya çapındaki başarısını mercek altına aldı. Koton CEO’su Dr. A Bülent Sabuncu’nun röportajının yer aldığı dosyada markanın global büyüme hedeflerine yer verildi. Aynı zamanda Koton’un küresel büyüklüğü dosyada öne çıkan unsurlardan oldu. Türkiye’nin sürdürülebilir ve yenilikçi moda markası Koton’un küresel büyüme haritasında bugün gelişmekte olan stratejik pazarlar yer alıyor. Doğu Avrupa’dan Orta Asya’ya, Körfez ülkelerinden Afrika’ya kadar geniş bir coğrafyada etkisini artıran Koton, “modayı ulaşılabilir kılma” vizyonuyla dikkat çekiyor. Orta Avrupa’da Macaristan pazarına güçlü bir giriş yapan marka, Afrika’da ise Fas, Cezayir, Kenya ve Fildişi Sahili gibi ülkelerde franchise modeliyle hızlı bir yayılma ivmesi yakalamış durumda. Koton’un başarısının arkasında yalnızca hızlı moda dinamiklerine uyum sağlamak değil; her pazarda yerel tüketici alışkanlıklarına göre özelleştirilmiş ürün ve deneyim sunma stratejisi bulunuyor. Globalleşme Stratejisinde Yeni İşbirlikleri Koton CEO’su Dr. A. Bülent Sabuncu, Business of Fashion’a verdiği özel röportajda markanın küresel büyüme stratejisini şöyle değerlendirdi: “Her ülkeye aynı modelle değil, o pazarın ihtiyaçlarına özel stratejilerle yaklaşıyoruz. Macaristan gibi bazı pazarlarda doğrudan yatırım yaparken, Afrika ve Körfez ülkelerinde güçlü yerel ortaklarla büyüyoruz.Geleceğin Batı’da değil, Doğu’da olduğuna inanıyoruz.” 30’dan fazla ülkede 450’yi aşkın mağaza ile tüketiciye ulaşıyor 1988 yılında İstanbul’da kurulan Koton, bugün 450’yi aşkın mağazasıyla fiziki ve online platformlarla birlikte toplam 70’den fazla ülkede faaliyet gösteriyor. 2024 yılında halka arz edilen marka, aynı yıl içinde 25,1 milyar TL’lik konsolide satış rakamına ulaştı. Türkiye’deki güçlü üretim altyapısı, markanın hızlı tedarik, kaliteli üretim ve rekabetçi fiyat avantajını global pazarlara taşımada önemli rol oynuyor.

KOTON’UN YENİLİKÇİ UYGULAMASIYLA ATIK KUMAŞTAN GİYSİ ASKISINA DÖNGÜSEL MODA Haber

KOTON’UN YENİLİKÇİ UYGULAMASIYLA ATIK KUMAŞTAN GİYSİ ASKISINA DÖNGÜSEL MODA

Koton, kumaş atıklarını inovatif süreçlerle elbise askısına dönüştürerek sürdürülebilir inisiyatiflerine bir yenisini daha ekledi. Polyamid bazlı mayo kumaşlarının kesim atıklarını özel bir üretim süreciyle giysi askısına dönüştüren proses hem atık miktarını azaltıyor hem de kaynakların daha verimli kullanılmasını sağlıyor. Moda endüstrisinin karşılaştığı en büyük sorunlardan biri olan atık yönetimi, Koton’un yenilikçi projesiyle yeni bir boyut kazandı. Proje kapsamında, üretim sırasında ortaya çıkan kumaş kesim atıkları, özel bir süreçten geçerek elbise askısına dönüştürülüyor. Bu yaklaşım, atık yönetimini optimize ederken karbon ayak izini de minimize ediyor. Sürdürülebilirlik çalışmalarını Yaşama Saygı başlığında sürdüren Koton, atık kumaşlardan giysi askısı üretti.Kumaşların kesim atıkları ile yapılan AR-GE çalışmaları sonucunda yaklaşık 1 ton atık kumaş plastik granül haline dönüştürüldü. Elde edilen granüller, askı üretim sürecinde kullanılarak 15 bin adetten fazla askı elde edildi. 2024 Kasım ayından itibaren 87 Koton mağazasında Şahika Ercümen x Koton Suya Saygı koleksiyonunda kullanılan askılar, markanın döngüsel ekonomi vizyonunu müşterisiyle buluşturuyor. Koton Yönetim Kurulu Üyesi Gülden Yılmaz, “Bu proje, yalnızca doğayı koruyan bir geri dönüşüm örneği değil; aynı zamanda Koton’un sürdürülebilir moda anlayışının, üretimden vitrine kadar tüm süreçlere entegre edilmesi anlamına geliyor.Bu yeni nesil askılar mevcut askılarla eşdeğer. Ayrıca ömürlerini tamamlamaları durumunda yeniden geri dönüşümealınabiliyor. Bu proje ile mayo üretiminden gelen kalanyaklaşık 1 ton fire kumaşın çevreye atılmasını engellemiş olduk” dedi. “Amacımız hem moda sektöründe hem de toplum genelinde sürdürülebilirliğe dair farkındalığı artırmak, tedarikçilerimizi ve müşterilerimizi bu dönüşüme ortak etmek. En önemlisi de mümkün olan her noktada sürdürülebiliraksiyonlar almayı bir davranış olarak benimsemek. Müşterilerimize ve iş ortaklarımıza, sürdürülebilirliğin soyut bir kavram değil, somut bir üründe yaşamımızın bir parçasına dönüşebildiğini gösteriyoruz. Sürdürülebilirlik bizim iş yapış biçimimizin ayrılmaz bir parçası. 2020 yılında ‘Yaşama Saygı’ manifestomuzu yayınlayarak bu alanda önemli adımlar attık.Moda dünyasında sürdürülebilir dönüşümün bir parçası olmaktan büyük gurur duyuyoruz.” 73 bini aşkın ton su tasarrufu Koton, sürdürülebilirlik çalışmalarını Yaşama Saygı manifestosu çerçevesinde “Dünyamıza Saygı”, “İnsana Saygı”, “Topluma Saygı” ve “İşimize Saygı” başlıkları altında yürütüyor. Dünyamıza Saygı anlayışı altında 2021 yılında Şahika Ercümen ile birlikte Suya Saygı Koleksiyonu’nu hayata geçirdi. Su tüketimini %70 oranında azaltan özel yıkama teknikleriyle geliştirilen bu koleksiyon sayesinde, sadece üç yılda 73.725 ton su tasarrufu sağladı. Aynı yıl ilk sürdürülebilirlik raporunu yayınlayan Koton, Türkiye’de sürdürülebilir pamuk üretimini teşvik eden Better Cottongirişiminin ilk imzacılarından biri. Bugün, gelirlerinin %30’unu sürdürülebilir ürünlerden sağlıyor.

Koton 2024 Yılının İlk Çeyreğinde de Karlı Bir Şekilde Büyümeye Devam Etti. Haber

Koton 2024 Yılının İlk Çeyreğinde de Karlı Bir Şekilde Büyümeye Devam Etti.

Haber; Savaş UĞURLU Koton 2024 Yılının İlk Çeyreğinde de Karlı Bir Şekilde Büyümeye Devam Etti.  Koton’un Türkiye satışları %9 reel büyüme kaydetti. FAVÖK ise geçen yılın aynı dönemine göre 32% arttı.   Koton yurt içi cirosu 2023 yılının aynı dönemine göre %9 büyüme kaydetti. Yılın diğer dönemlerine göre mevsimsel olarak durağan seyreden ve Ramazan ayı etkisinin geçen seneye göre Mart ayında daha fazla hissedildiği yılın ilk 3 ayında Koton’un Türkiye Mağazacılık reel cirosunda ’lük büyüme gerçekleşti.   Konsolide brüt kâr ,5 büyüdü ve brüt kar marjı 5,3 puan artarak 48,5% seviyesine çıktı!    Koton Konsolide brüt karı 2023 yılının aynı çeyreğine kıyasla ,5 reel büyüme kaydederek 2 milyar 177 milyon TL’ye ulaşırken, brüt kâr marjı ise 5,3 puan artarak %48,5 seviyesine çıktı. Koton’un ana pazarı durumundaki Türkiye’de ise brüt kâr marjı 7 puan artarak %53 seviyesine ulaştı. Faaliyet gösterdiği yurt dışı pazarlarda brüt kar marjları stabil devam ediyor. Şirket yönetimi karlı büyüme stratejisi kapsamında karlılıktan feragat edilmeden faaliyetlerini devam ettirdiğini ifade etmiştir.   FAVÖK 2023 yılı aynı dönemine kıyasla %32, FAVÖK marjı ise 3,8 puan arttı.  Konsolide satışlardaki reel büyüme ve brüt kar seviyesindeki artış ile birlikte FAVÖK rakamındaki olumlu seyir devam ederek,1.çeyrek FAVÖK tutarı 732 milyon TL seviyesine ulaşırken FAVÖK marjı ise 3,8 puan artarak ,3 seviyesine çıktı.   Borçluluk rasyoları düşmeye devam edecek!   Koton 1. Çeyrek sonuçlarına göre kuvvetli finansal yapısını ve düşük borçluluk seviyelerini koruyor. Net finansal borç FAVÖK* rasyosu 0,72 ile 2023 sene sonuyla paralel gerçekleşti. Önümüzdeki finansal dönemde halka arzdan elde edilen fonlarla birlikle bu rasyonun daha da düşeceği ifade ediliyor. * son on iki aylık FAVÖK tutarı   Yeni mağaza açılışları 2. Çeyrek itibariyle hız kazandı.  Pandemi sürecinde ve sonrasında yürütülen karlılık odaklı mağaza optimizasyon sürecinin sonuna gelindiği ifade edilirken 1.çeyrek faaliyet raporunda 31 Mart 2024 itibarıyla 431 olan mağaza sayısı faaliyet raporunun yayınlandığı 21 Haziran 2024 tarihinde 440’a ulaştı.  Yeni mağaza açılışları ağırlıklı olarak yurt dışında gerçekleşti.  E-Ticaret yurt dışında hızlı büyümeye devam ediyor.   E-Ticaret kanalında yurt dışı Pazar yerlerinde ilk çeyrekte %33 reel büyüme kaydedildi.   Bunun yanı sıra koton.com’un ziyaretçi sayısı ilk çeyrekte ,9, Koton mobil uygulamasını toplam indirme sayısı %20,8 arttı. Koton’un önemli pazarlarından Romanya’da E-Ticareti kanalı koton.ro’nun açılması yurtdışı e-ticaret kanalını yurtdışında büyütme hedefinde önemli bir adım olarak kaydediliyor.   Koton Club üye sayısı rekor kırıyor!  Sadakat programı Koton Club hayata geçtiği Nisan 2023 tarihinden bu yana üye sayısını hızlı bir şekilde büyütmeyi başararak 1.çeyrek itibariyle üye sayısını 4 milyon üyeye çıkardı. Üye sayısının ilk yarı yıl hedefi 5 milyona ve yıl sonu hedefi olan 6 milyon üye sayısına ulaşacağı öngörülüyor.  Şirket, Koton Club ile müşterileri daha iyi anlayarak kişiselleştirilmiş kampanya ve önerilerle hem müşteri memnuniyetini hem de cirosunu daha da artırmayı hedefliyor.    CEO Dr. A. Bülent Sabuncu’nun Değerlendirmeleri  Koton CEO’su Dr. A. Bülent Sabuncu, şirketin 1. çeyrek performansı ile alakalı yorumlarını şu şekilde paylaşmıştır:   ‘‘Koton sadece Türkiye’nin değil bölgenin de önde gelen moda markası ve perakende hazır giyim şirketidir. Koton her yaş ve cinsiyeti kapsayacak şekilde geniş bir ürün yelpazesi sunmakla birlikte gücünü kadından alan bir marka. Global ve lokal trendleri hızlı analiz etmesi, çok kısa sürede kaliteli ürün tedariği yapabilmesi ve toplamda 30 binden fazla ürün çeşidini rekabetçi fiyatlarla 70’ten fazla ülkede sunuyor olması Koton’u rakiplerinden ayıran diğer faktörler.   Bu bağlamda, ilk çeyreğin mevsimsel olarak diğer dönemlere kıyasla daha durağan olmasına ve bu yıl Ramazan ayının ağırlıklı olarak 1.çeyreğe kaymasına rağmen yurt içi ciromuzu reel olarak %9 büyütmüş olmamız ve bunu yaparken karlılıktan ödün vermeyip brüt kâr marjımızı %48,5’e taşımış olmamız bizim için sevindirici bir gelişme. İlk çeyrek gerçekleşmeleri yılın geri kalanı için olan pozitif bakışımızı destekleyen niteliktedir.   Göreceli güçlü seyreden Türk lirası yurt dışı satışları kısmen olumsuz etkilemiş olmakla beraber, daha uygun fiyatlı ürün tedariği, ürünü mağazalarda satışa daha hızlı sunmak gibi perakendeciliğe özel önlemlerle birlikte, yeni mağaza açılışlarıyla ilerleyen dönemlerde büyüme devam edecektir.  Karlı büyüme stratejimiz kapsamında hissedarlarımızdan aldığımız destekle özellikle yurt dışında mağaza açılış süreçlerimizi hızlandırmaya başladık ve önümüzdeki çeyreklerde bu büyüme belirgin hale gelecektir. Bu sürece yüksek karlılık ve düşük finansal borç ile giriyor olmamız bizler için bir güven faktörüdür.   Halka arz öncesi Fiyat Tespit Raporunda belirtilen projeksiyonları gerçekleştirme konusunda inancımız tamdır’’.

Yeşil modanın önde gelen markalarından Koton, sürdürülebilirlik raporunu ve hedeflerini açıkladı Haber

Yeşil modanın önde gelen markalarından Koton, sürdürülebilirlik raporunu ve hedeflerini açıkladı

2040 yılına kadar Karbon Nötr olmayı hedefleyen Koton, 2022’de gelirinin yüzde 25’ini sürdürülebilir ürünlerden elde etti. Koton, rapor çıktılarını açıkladığı toplantıda Suya Saygı Koleksiyonu’nun yeni sezonunu da tanıttı. Sürdürülebilirliği iş hedeflerinin merkezine yerleştiren Koton, 30 Kasım – 12 Aralık tarihlerinde Dubai’de gerçekleşen COP28’e Türkiye’den katılan ilk ve tek moda markası. 29 ülkede 433 mağazası bulunan ve online kanallarla birlikte toplam 69 ülkede modaseverlerle buluşan Koton, 2020 yılında yayımladığı ‘Yaşama Saygı’ Manifestosu ile sürdürülebilirlik çalışmalarını ‘Dünyamıza Saygı’, ‘İnsana Saygı’, ‘Topluma Saygı’ ve ‘İşimize Saygı’ başlıklarında ele aldığını açıkladı. Sürdürülebilirlik alanındaki çalışmalarını kamuoyuyla şeffaf şekilde paylaşacağını ifade eden marka, hedeflerinin ve ilerlemeleri gösteren ikinci sürdürülebilirlik raporunu yayımladı.   Buna göre Koton, 2040 yılına kadar karbon nötr şirket olma hedefinde yol almaya tüm hızıyla devam ediyor. Geri dönüştürülmüş ve çevre dostu hammadde kullanımına ağırlık veren, ayrıca toplumsal cinsiyet eşitliği konusunda öncü faaliyetlere imza atan Koton, sürdürülebilirlik çalışmalarıyla 2022yılında; • Cirosunun yüzde 25’ini sürdürülebilir ürünlerden elde etti, • Kullandığı enerjinin yüzde 33’ünü yenilebilir kaynaklardan sağladı, • Plastik atıklarını yüzde 22 oranında azalttı, • Türk perakende sektöründe ilk imzacısı olduğu Better Coton ile yaptığı üretimi genişletti. Toplam üretimin yüzde 15’i iyi pamuk uygulamalarından geldi. • Suya Saygı projesinde kullanılan sürdürülebilir malzemelerle 4 sezonda 62 milyon litre su tasarrufu gerçekleştirdi ve yaklaşık bir ton daha az karbon salınımı gerçekleşti. • Global kadın çalışan oranını yüzde 64’ten yüzde 72’ye, kadın yönetici oranını yüzde 52’den 54'e taşıdı, • ‘El Emeği’ projesiyle 2016’dan bu yana Güneydoğu Anadolu’dan 6 bin kadını üretim zincirine dahil etti. Karbon nötr şirket olma yolunda bu rakamlardaki performansını geliştirmeyi hedefleyen Koton, raporun ayrıntılarını ve ilk kez kurumsal katılım gösterilen COP28’e ait izlenimleri, İstanbul’da AKM Divan Brasserie’de düzenlenen basın toplantısıyla duyurdu. Toplantıya Koton Yönetim Kurulu Başkanı Yılmaz Yılmaz, Koton Yönetim Kurulu üyesi ve Sürdürülebilirlik Komitesi Başkanı Gülden Yılmaz, Koton CEO’su Dr. A. Bülent Sabuncu ve Suya Saygı Koleksiyonu’nun yüzü Şahika Ercümen katıldı. “Toplam sürdürülebilir ürün oranımızı her yıl daha da artırmayı hedefliyoruz” Koton Yönetim Kurulu Başkanı Yılmaz Yılmaz, COP28 izlenimlerini aktardığı konuşmasında “Bu sene COP28’de ilk kez moda endüstrisinden bahsedildi. Sürdürülebilir moda endüstrisine geçiş için çözümler, inovatif yaklaşımlar paylaşıldı. Biz de Türkiye’nin sürdürülebilirlik konusunda öncü markalarından biri olarak hem bu inovatif yaklaşımları duymak hem de deneyimlerimizi paylaşmak için COP28’e katıldık. Türkiye’de sürdürülebilirlik alanında önemli inisiyatifler alan bir şirketiz, orada Türkiye’yi temsil etmekten mutluluk ve gurur duyduk. Hem paydaşlarımız hem de sektörümüz adına güzel mesajlar vermiş olduk. Bu seneki zirveyi önceki etkinliklerden farklı kılan çok daha kapsayıcı bir zirve olmasıydı. Sivil toplum, iş dünyası, bürokrasi, aktivistler, bilim insanları hep birlikteydi ve çözüm için ortak çalıştılar” dedi. “Gelecek vizyonumuzda sürdürülebilirlik birinci gündem maddesi” Koton Yönetim Kurulu üyesi ve Sürdürülebilirlik Komitesi Başkanı Gülden Yılmaz ise şu açıklamada bulundu: "Dünya değişiyor. Eskiden ne ürettiğimize bakardık. Şimdi üretirken ne tükettiğimize de bakıyoruz. Çözüm gelecekse ancak topyekün bir mücadeleyle gelecek. Bireyler, kurumlar ve devletler hep beraber çözümün parçası olacak. Koton hızlı büyüyen, global, dinamik, trend ve fırsatlar sunan, tutkulu bir organizasyon. Türkiye’de ve dünyada milyonlarca tüketiciye ürün ve hizmet sunan, etki gücü yüksek, sorumluluk bilinciyle çalışan bir markayız. Bizim gelecek vizyonumuzda sürdürülebilirlik birinci gündem maddesi olmaya devam edecek. Biz bu yolculukta aynı kararlılıkla yürüyeceğiz.” “65.000 fidanın dikilmesine destek verdik” Koton CEO’su Dr. A. Bülent Sabuncu, “2040 yılına kadar karbon nötr olmayı ve 2030’a kadar da tüm tesislerimizde yenilenebilir enerji kullanmayı planlıyoruz. Ayrıca 2026 yılına kadar geri dönüştürülmüş ambalaj kullanımı oranını 2023'e kıyasla yüzde 50 oranında artırmayı hedefliyoruz. Genel müdürlük, lojistik merkezlerimiz ve 41 mağazamızda Sıfır Atık Sertifikası aldık, diğer mağazalarımızda sertifikalandırma süreci devam ediyor. 65.000 fidanın dikilmesi girişimlerini destekledik. Çalışan memnuniyetimiz ve bağlılığımız bu sene Great Place To Work tarafından sertifikalandırıldı. Şirketimiz ürün kalitesini sürekli artırırken dijitalleşme yoluyla daha geniş kesimlere ulaşmayı amaçlıyor” dedi. “Su benim evim, denizler ve okyanuslar yaşam alanım” Suya Saygı Koleksiyonu’nun yüzü Şahika Ercümen ise şunları söyledi: “Yaklaşık 25 yıldır okyanustayım, dünyamız için çok kısa bir zaman olan 25 yılda büyük bir değişime tanık oluyorum. Sudaki ısınma, plastikler, yasadışı ve aşırı avlanma okyanuslar için büyük tehdit oluşturuyor. Su benim evim, deniz ve okyanuslar yaşam alanım. Evimi korumak için, çözüm için bir şeyler yapmak istiyorum. Koton’la ortak amacımız bizi Suya Saygı Koleksiyonu için bundan 3 yıl önce bir araya getirdi. Koleksiyonumuz suyun her damlasını korumak ve dünyamıza dost ürünler tasarlamak amacıyla her sezon büyük bir titizlikle hazırlanıyor. Bu konuda sorumluluk hissederek suya adanmış bir koleksiyon hazırlayan Koton’la güçlerimizi birleştirmekten mutluluk duyuyorum.”

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.