İSTANBUL, (DHA)- DEFACTO, hologram deneyimini perakende giyim alanında, mağazasına taşıyan marka oldu. Marka yüzü Afra Saraçoğlu'nun hologramı 2025 Sonbahar / Kış Koleksiyonu’nu tanıtan ürünlerle Vadi İstanbul Mağazası’nda müşterilerle buluştu.
Global moda markası DeFacto, yapay zeka ile gerçekleştirdiği deneyim odaklı projelerine bir yenisini daha ekledi. Afra Saraçoğlu X DeFacto 2025 Sonbahar / Kış Koleksiyonu’nun tanıtımı için hazırlanan ikinci yapay zeka destekli reklam filminde ‘Gerçekten Hisset’ temasıyla öne çıkıyor. Bu kapsamda marka hologram deneyimiyle mağazasına taşıdı.
KOLEKSİYONDAKİ PARÇALAR HOLOGRAMLA TANITILDI
DeFactoVadi İstanbul mağazasına yerleştirilen özel hologram sistemiyle, Afra Saraçoğlu’nun birebir boyutlu hologramı ziyaretçileri karşıladı. Hologram deneyiminde Afra Saraçoğlu yalnızca dijital bir yansıma olarak değil, Afra x DeFacto 2025 Sonbahar / Koleksiyonu’ndan tasarımlarla müşterilerin karşısına çıktı. Marka, hologram projesiyle reklam filminde “gerçek mi, yoksa yapay mı?” sorusunu deneyimsel olarak yaşatmayı hedefliyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
DeFacto, Afra Saraçoğlu’nun yapay zeka destekli hologramıyla müşterileriyle buluştu
DeFacto, Afra Saraçoğlu’nun yapay zeka destekli hologramıyla müşterileriyle buluştu
İSTANBUL, (DHA)- DEFACTO, hologram deneyimini perakende giyim alanında, mağazasına taşıyan marka oldu. Marka yüzü Afra Saraçoğlu'nun hologramı 2025 Sonbahar / Kış Koleksiyonu’nu tanıtan ürünlerle Vadi İstanbul Mağazası’nda müşterilerle buluştu.
Global moda markası DeFacto, yapay zeka ile gerçekleştirdiği deneyim odaklı projelerine bir yenisini daha ekledi. Afra Saraçoğlu X DeFacto 2025 Sonbahar / Kış Koleksiyonu’nun tanıtımı için hazırlanan ikinci yapay zeka destekli reklam filminde ‘Gerçekten Hisset’ temasıyla öne çıkıyor. Bu kapsamda marka hologram deneyimiyle mağazasına taşıdı.
KOLEKSİYONDAKİ PARÇALAR HOLOGRAMLA TANITILDI
DeFactoVadi İstanbul mağazasına yerleştirilen özel hologram sistemiyle, Afra Saraçoğlu’nun birebir boyutlu hologramı ziyaretçileri karşıladı. Hologram deneyiminde Afra Saraçoğlu yalnızca dijital bir yansıma olarak değil, Afra x DeFacto 2025 Sonbahar / Koleksiyonu’ndan tasarımlarla müşterilerin karşısına çıktı. Marka, hologram projesiyle reklam filminde “gerçek mi, yoksa yapay mı?” sorusunu deneyimsel olarak yaşatmayı hedefliyor.
Kaynak: DHA
En Çok Okunan Haberler