Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

Işıklarda bekleyen otomobilin alev alev yanması kamerada

Işıklarda bekleyen otomobilin alev alev yanması kamerada

Haber Giriş Tarihi: 04.10.2025 00:37
Haber Güncellenme Tarihi: 04.10.2025 00:37
Kaynak: DHA
Işıklarda bekleyen otomobilin alev alev yanması kamerada

İbrahim EMÜL/ OSMANİYE, (DHA)- OSMANİYE’de bir otomobil, trafik ışıklarında beklediği sırada alev aldı. Otomobil alev topuna dönerken, cep telefonu kamerasıyla da kaydedilen yangın, itfaiye ekiplerince söndürüldü.Olay, gündüz saatlerinde D-400 yolu Toprakkale- Mustafabeyli Kavşağı’nda meydana geldi. Adana istikametine ilerleyen otomobil, ışıklı kavşakta beklediği sırada bilinmeyen nedenle alev aldı. Kısa sürede büyüyen alevle otomobili sararken, sürücü kendini araçtan attı. İhbar üzerine bölgeye sevk edilen itfaiye ekipleri, alev topuna dönen otomobildeki yangını söndürdü. Yangında can kaybı yaşanmazken, otomobilde büyük çapta hasar meydana geldi.Cep telefonu kamerasıyla da kaydedilen yangınla ilgili inceleme başlatıldı. (DHA)

Kaynak: DHA

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.